تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1403 - 16:20
کد خبر : 128354

به داد بوکس گیلان برسید

به داد بوکس گیلان برسید
«بابک بردبار» داور بین‌المللی بوکس کشور، سال ۱۳۹۹ در‌حالی هیات بوکس گیلان را تحویل گرفت که این رشته ورزشی صدرنشین جدول فدراسیون کشور بود. حالا اما پس از چهار سال، این ورزش پرطرفدار احوال خوبی ندارد و در قعر فهرست کشوری دست‌‌وپا می‌زند! 

اختصاصی جارستان | گروه ورزش:«بابک بردبار» داور بین‌المللی بوکس کشور، سال ۱۳۹۹ در‌حالی هیات بوکس گیلان را تحویل گرفت که این رشته ورزشی صدرنشین جدول فدراسیون کشور بود. حالا اما پس از چهار سال، این ورزش پرطرفدار احوال خوبی ندارد و در قعر فهرست کشوری دست‌‌وپا می‌زند!

 

طبق گزارش «خط اول»‌ یکی از نشریات ورزشی استان، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور (انتخابی تیم ملی) روز چهارشنبه ۱۷مرداد در ارومیه به پایان رسید و حتی یک گیلانی هم روی سکو نرفت.

 

این پیکارها در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و ۱۸۶ مشتزن از تمامی استان‌ها، در ۱۳ وزن بالای رینگ رفتند تا شانس خود را برای رسیدن به اردوی تیم ملی جوانان آزمایش کنند، اما در حالیکه ۵۲ بوکسور نفرات اول تا سوم مشترک ۱۳ وزن این مسابقات را بدست آوردند، گیلان نتوانست حتی یک سهم از اینهمه مدال توزیع شده داشته باشد.

 

آن‌طور که از شواهد برمی‌آید، مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان توجه زیادی به عملکرد هیات بوکس استان ندارد و رسالت مدیریتی خود را فراموش کرده‌است! ایشان به عنوان عالی‌ترین مرجع مدیریت ورزش گیلان باید بدون هیچ تعارفی عملکرد دبیر هیات را بررسی کند و به دنبال اعتلای ورزش گیلان باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری جارستان، بوکس گیلان که روزگاری در صدر جدول فدراسیون قرار داشت، امروز به‌سبب عدم نظارت اداره کل به یکی از ضعیف‌ترین هیات‌های ورزشی کشور تبدیل شده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.